Philips 7000 Series HR3760/00 High-speed blender - Reviews

• Best Reviewed aug 2024
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 7000 Series HR3760/00 High-speed blender op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Dennie 02-10-2024

Prima Blender

Ik heb de Philips High Speed Blender 7000 Series HR3760/00 mogen testen voor review.nl en ik ben erg tevreden! Deze blender is super krachtig en maakt zelfs de meest complexe recepten in een handomdraai. De verschillende snelheden en voorgeprogrammeerde instellingen maken het bereiden van smoothies en sauzen eenvoudig en snel. Wat ik niet waardeer, is dat je goed moet opletten dat de blender tijdens het gebruik behoorlijk wat geluid maakt. Toch wegen de krachtige prestaties en de snelheid van het mixen ruimschoots op tegen het geluid. Dit product is een geweldige aanvulling voor elke keuken en ik kan het ten zeerste aanbevelen!

Pluspunten

• Glazen kan
  • Krachtig

Minpunten

• Veel lawaai

Nora 01-10-2024

Super fijne blender

We waren al een poosje aan het oriënteren op een blender en toen deze blender voorbij kwam om te testen kwam dat perfect uit. We waren op zoek naar een blender met een mooi design, een glazen kan en eentje die diepvriesfruit kan blenden. Deze blender voldoet aan al deze eisen. We hebben heerlijke smoothies kunnen maken die super snel klaar waren. Verschil met andere blenders is dat er verschillende programma’s op zitten waardoor je niet de knop Ingedrukt hoeft te houden. Ideaal want dan kan je tussendoor iets anders doen.
Bonus is dat alle onderdelen in de vaatwasser kunnen. Een aanrader!!

Pluspunten

• Onderdelen kunnen in vaatwasser
  • Glazen kan

Issaschar 26-09-2024

Krachtige, fijne blender met veel functies

De Philips High-speed blender is een krachtige, fijne blender met veel functies. Voor elk recept zoals smoothies, noten of soep heeft het apparaat standaar instellingen wat het erg makkelijk maakt. Ook is er een functie om hem na gebruik schoon te maken.
De blender is erg groot, wat hem in mijn ogen geschikt maakt voor minimaal 2 personen.
Hij is erg degelijk. De kan is van glas en makkelijk schoon te maken.
Enige nadeel is dat hij door zijn kracht, waardoor ook bevroren fruit e.d. goed gemixt wordt, hij wel veel geluid maakt.
Wat mij betreft is de blender een aanrader!

Pluspunten

• Krachtig
  • Veel functies

Minpunten

• Hard geluid
  • Groot voor 1 persoons huishoudens

Kavakoz 25-09-2024

Super handige blender

Ik gebruik deze blender vooral om smoothies te maken of om een fruitmix voor mijn kinderen van vier en zes klaar te zetten. Het bereiden van hun ontbijt is nu een stuk eenvoudiger én gezonder. Wat ik nog wel handig zou vinden, is een beker die direct op de blender past en waaruit je ook kunt drinken. Op dit moment moet ik het eerst mixen in de blender en daarna overgieten in een glas of beker. Gelukkig worden de ingrediënten altijd goed fijngemalen, waardoor het drinken erg makkelijk is. Over het algemeen ben ik erg tevreden! Ik heb dit product mogen testen voor review.nl

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk
  • Blend heel goed

Minpunten

• Geen extra bekers

m************@g******** 23-09-2024

In ons hectische gezinsleven is de Philips High Speed Blender 7000 Series HR3760/00 een echte redder in nood. We hebben niet veel tijd, maar willen wel elke dag verse en gezonde maaltijden op tafel zetten. Deze blender maakt het mogelijk om in een mum van tijd smoothies, sauzen of soepen te bereiden. De glazen kan is bijzonder stevig, ideaal voor dagelijks intensief gebruik, al maakt het apparaat hierdoor wel wat zwaarder. Het is overigens geen compacte blender. De reinigingsfunctie is perfect voor wie geen tijd wil verliezen met schoonmaken. Het design is bovendien stijlvol en past perfect in onze keuken. Ik heb het product mogen testen en ben zeer tevreden met hoe deze blender ons helpt gezonder te leven, ondanks onze drukke agenda.

EDSX 19-09-2024

Fijne krachtige blender

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen en vond dit een positieve ervaring. De blender is zeer krachtig, met een wattage van 1500W, waarmee hij alles gemakkelijk blendt. De blender heeft een mooie glazen kan, waarmee je ook de hoeveelheid kan afmeten. Het enige nadeel is dat deze kan iets zwaarder is. Alle onderdelen kunnen in de vaatwasser en er is ook een zelfreinigingsfunctie.

Pluspunten

• Mooie glazen kan
  • Krachtige blender

Minpunten

• Zware kan

Dominique24 16-09-2024

Prachtige toevoeging voor elke keuken

Na het testen van de Philips Series 7000 High-speed blender HR3760/00, kan ik zeggen dat dit apparaat echt indruk op me heeft gemaakt. Hier zijn mijn bevindingen:

Gebruiksgemak
De bediening van deze blender is super eenvoudig. De knoppen zijn duidelijk en de draaiknop voor de snelheidsinstellingen werkt soepel. Tijdens het blenden blijven de zuignapvoeten stevig op hun plek, zelfs bij hoge snelheden. Dit geeft een veilig gevoel tijdens het gebruik.

Onderhoud
Het onderhoud van deze blender is een fluitje van een cent. De ingebouwde reinigingsfunctie is een geweldige toevoeging; met één druk op de knop maakt de blender zichzelf schoon. Daarnaast zijn de losse onderdelen, zoals de messen en de kan, vaatwasmachinebestendig, wat het schoonmaken nog makkelijker maakt.

De glazen kan
De glazen kan van 1,8 liter is niet alleen ruim, maar ook hittebestendig. Dit betekent dat ik zonder problemen zowel warme als koude ingrediënten kan blenden. De kan voelt stevig aan en is groot genoeg voor het maken van grote hoeveelheden smoothies, soepen en sauzen.

Verschillende programma’s
De verschillende voorgeprogrammeerde standen zijn echt handig. Of ik nu een smoothie, notenpasta, soep of ijs wil maken, er is altijd een geschikt programma. De snelle reinigingsstand is ook een fijne extra, vooral na het maken van plakkerige mengsels.

Design
Het design van de Philips Series 7000 is strak en modern. De combinatie van roestvrij staal en glas geeft de blender een luxe uitstraling. Bovendien neemt het apparaat niet te veel ruimte in op mijn aanrecht, wat een groot pluspunt is in mijn keuken.

Conclusie
Na het gebruik van de Philips Series 7000 High-speed blender HR3760/00 ben ik zeer tevreden. Het apparaat is krachtig, veelzijdig en gebruiksvriendelijk. Het stijlvolle design en het eenvoudige onderhoud maken het een geweldige aanvulling op mijn keuken. Hoewel het geluidsniveau en de prijs misschien nadelen kunnen zijn, wegen de voordelen voor mij zwaarder.

Bijna vergeten maar ik vond het gruwelijk irritant, er zat geen Nederlandstalige handleiding bij.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Design, zeer proffesioneel

Minpunten

• Lawaaierig
  • Geen Nederlandstalige handleiding

Jeroen071 15-09-2024

Mooie en fijne blender

Ik heb dit product voor een aantal weken mogen testen.
Ten eerste is het een mooi design blender. Het is mooi afgewerkt. Ik vindt het persoonlijk ook fijn dat het een glazen kan is. Hierdoor ziet hij er luxer uit en is het fijner schoon te houden. Wat ook fijn is aan deze blender is dat bijna alles in de vaatwasser kan. Hierdoor is hij goed schoon te houden. Mocht je geen zin hebben om hem in de vaatwasser te zetten of je hebt geen vaatwasser dan kan je hem ook schoonmaken met het schoonmaak programma. De draaiknop is aan het begin nog wel erg gevoelig maar als je dat eenmaal door hebt gaat het prima.

Pluspunten

• De kan is van glas
  • Voor geprogrammeerd met schoonmaak functie
  • Mooie design

Minpunten

• Draaiknop is wat gevoelig
  • Maakt veel geluid tijdens blenden

LiesbethvBal 01-09-2024

Een super blender

Wat een feest, ik mocht de Philips High Speed blender een aantal weken testen. En dat net tijdens de hete zomer van 2024. Een overheerlijk Gazpacho is in een handomdraai gemaakt, groenten snijden, in de stevige glazen kan doen, met de draaiknop het juiste programma kiezen en je soep is klaar.
IJsklontjes crusht hij in no time en daar is je heerlijk koele drankje.
Hij doet zijn naam ‘speed’ eer aan, klaar in een mum van tijd.
Vond het in het begin wel wennen, de krachtige motor maakt wel een flink geluid. Door de zuignappen blijft het apparaat goed stabiel staan, ik gaf er de voorkeur aan hem toch even vast te houden.
Afwassen heb ik met de hand gedaan, snel en gemakkelijk.

Pluspunten

• Zeer krachtige motor
  • Grote kan

Minpunten

• lawaai

Rik1982 01-09-2024

Valt beetje tegen

Wat meteen opvalt bij de Philips High-Speed Blender - 7000 Series is dat die groot is. Een keuken apparaat met veel kracht en inhoud. Dat is erg fijn dat de glazen kan groot is met een gezin van 4. Je maakt makkelijk 4 grote glazen vol van bijvoorbeeld een lekkere smoothie. De glazen kan maak je makkelijk schoon. Je kies het schoonmaak programma en de kan en mesjes zijn weer helemaal schoon! Of je draait de verschillende onderdelen los van elkaar en je kunt overal makkelijk bij. Je hebt verschillende optie die het apparaat kan uitvoeren of je bedient het handmatig op verschillende manieren. Dus handig voor iedereen. Wat ons wel erg opvalt is dat het apparaat door zijn grote erg zwaar is en dat die echt veel geluid maakt. Dan verwacht je dat die ook erg goed mengt en dit valt ons toch wel tegen en mengt die niet zo goed zoals aangeven.

Pluspunten

• Grote kan
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Maakt erg veel lawaai
  • Mengt niet zo goed als vermeld

Tina88 30-08-2024

een echte aanrader

Na het gebruik van de Philips HR3760/00 High-Speed Blender gedurende enkele weken kan ik met vertrouwen zeggen dat het een solide toevoeging is aan mijn keuken. De variabele snelheidsinstellingen zijn een groot pluspunt, waardoor ik de blendkracht kan afstemmen op wat ik maak, of het nu een gladde puree of een chunky salsa is. De ProBlend Ultra-technologie zorgt ervoor dat alles gelijkmatig wordt gemixt, wat perfect is voor mijn ochtend smoothies. Ik vind het ook geweldig dat alles is vaatwasser bestendig.

Aan de andere kant kan het schoonmaken van de mesjes wat lastig zijn, vooral als je te maken hebt met plakkerige of vezelige ingrediënten. Hij is ook wat aan de grote kant, dus opbergen kan een probleem zijn als je beperkte ruimte hebt en het kan is aan de zware kant. Dat gezegd hebbende, zijn deze ongemakken klein in vergelijking met de algehele prestaties. Als je op zoek bent naar een betrouwbare en krachtige blender met een grote kan, is deze zeker het overwegen waard.

Pluspunten

• grote kan
  • veelzijdge prestaties
  • veel snelheidinstellingen
  • alles gelijkmatig gemixt

Minpunten

• apparat aan de grote kant voor kleine keukens
  • aan de zware kant

anne12345 29-08-2024

Onwijs fijne blender

Ik heb deze Philips blender een paar weken mogen testen en ik ben super enthousiast! 🎉 Hij is echt geweldig in gebruik en heeft zoveel opties dat hij voor iedereen een handige toevoeging is op je aanrechtblad!

Het onderhoud is een fluitje van een cent dankzij de schoonmaakfunctie, echt top! De glazen kan is mooi groot, wat niet alleen een eyecatcher is in je keuken, maar ook super handig. Ik heb er veel smoothies mee gemaakt voor grotere groepen en dat ging perfect!

Wat deze blender echt onderscheidt van andere blenders zijn de diverse programma’s. Je kunt er ijs mee crushen, baksels maken, pastasauzen bereiden en mijn persoonlijke favoriet: heerlijke ijskoffies en ijs! In de bijbehorende app vind je volop inspiratie en lekkere recepten om al je ideeën tot een smakelijk eindresultaat te brengen.

Het design is ook een groot pluspunt! Het apparaat is mooi groot en het matte zwarte bedieningspaneel geeft een luxe uitstraling. Het enige nadeel is dat hij niet compact is, dus als je een kleine blender zoekt, is dit misschien niet de beste keuze. Maar ik ben er ontzettend blij mee! 🎉

• Schoonmaakfunctie

Minpunten

• Kan kan los schieten en dan stopt die met blenden

Nickon 29-08-2024

Aanrader voor iedereen!

Onze oude blender is recent defect geraakt, en dus zijn wij op zoek gegaan naar een nieuw model. Deze blender kwam op ons pad, omdat we deze konden reviewen alvorens we hem zouden aanschaffen, wat ons ideaal leek.

De Philips blender voelt ontzettend stevig aan en is van hoge kwaliteit materiaal gemaakt. De basis is gemaakt van ijzer / staal en voelt zwaar aan. De kan waar je je ingrediënten in stopt is gemaakt van dik glas en voelt erg hoogwaardig aan! De blender heeft een modern design en misstaat niet in menig keuken.

De machine laat zich erg gemakkelijk bedienen. Middels een ronde draaiknop kun je kiezen uit een aantal vooraf ingestelde programma’s, zoals ijsklontjes, smoothie of noten pasta. Ook beschikt de machine over een handmatige en een reinigingsstand, waarover later meer. Wat ideaal is aan de vooraf geprogrammeerde programma’s, is dat zowel de intensiteit als de duur van het blenden al is ingesteld, wat het geheel lekker makkelijk maakt. Je hoeft enkel je ingrediënten in de kan te gooien, het programma te kiezen en klaar!

Wat in positieve zin opvalt ten opzichten van onze vorige machine is dat de blender steeds heel even stopt met blenden, zodat zware ingrediënten naar de bodem kunnen zakken, waarna hij vervolgens het programma weer hervat. Hierdoor kunnen grotere noten, ijsklontjes, groente en fruit etcetera optimaal worden fijngemalen, veel beter als bij onze vorige machine.

De machine is een stuk krachtiger als onze vorige blender, wat je merk in de gerechten die je ermee kunt bereiden. Het geheel is een stuk homogener en soepeler ten opzichtte van onze oude machine. De consistentie is veel beter en bijvoorbeeld harde noten of ijsklontjes worden veel beter vermalen, wat het gerecht een stuk lekkerder maakt.

Als je klaar bent met het bereiden van je gerecht, beschikt deze blender over een reinigingsstand. Hierbij giet je wat water en zeep in de glazen kan en selecteer je het schoonmaak programma. In 2 minuten wordt de kan vervolgens helemaal schoon gemaakt. Ideaal! Hierna enkel nog even de kan omspoelen en droogmaken en vervolgens kun je het volgende gerecht weer bereiden.

Kortom: een zeer hoogwaardige blender, welke het maken van smoothies, ijskoffie, notenpasta’s etcetera veel eenvoudiger en leuker maakt! Ik zou deze blender daarom van harte aanbevelen aan anderen!

Pluspunten

• Krachtig
  • Snel
  • Voorgeprogrammeerde programma’s

Minpunten

• Groot